2023. nov. 20.

Story of Kunning Palace

Videó letöltés:
Online megtekintés:

Fordítás kezdete: 2023.11.20.
Fordítás vége: 2024.07.07.

Cím: Story of Kunning Palace - 宁安如梦
Származás: Kína
Részek száma: 38
Futott: 2023.11.07. - 2023.11.29.
Csatorna: iQiyi
Időtartam: 45 perc

Rendező: Chu Yui Bun (Noble Aspirations, Ashes of Love, Eternal Love of Dream, Skate Into Love, The Long Ballad, The Blue Whisper, The Starry Love)
Forgatókönyvíró: Ren Zhuang Liu, Yan Mo Yi
Műfaj: történelmi, romantikus, dráma

Ismertető:
Jiang Xuening (Bai Lu) egész életében kihasznált mindent és mindenkit, hogy megszerezze a császárnéi címet. Ezzel nem csak tönkretette gyermekkori legjobb barátjával, Yan Linnel (Zhou Jun Wei) való kapcsolatát, de a nemes hivatalnokot, Zhang Zhe-t (Wang Xing Yue) is letartóztatták. Mikor rövid ideig tartó császárnéi uralkodása véget ér, Xueningen elhatalmasodik a bűntudat. Xie Wei (Zhang Ling He) segítségével a lázadók elfoglalják a fővárost és könyörtelenül kiirtják az egész királyi családot. Végső elkeseredettségében Xuening arra kéri Xie Weit, az ő életéért cserébe Zhang Zhe hadd maradjon életben, majd a lány végez önmagával...

A sors váratlan fordulatot hoz, s Xuening a korábbi emlékeit megőrizve 18 éves énjének testében tér magához, amikor még nem a palotában élt. Kap egy újabb esélyt az életre, így meg is fogadja, hogy máshogyan fog élni és soha többé nem megy a palota falain belülre. A végzet viszont nem így gondolja: Le Yang hercegnő tanulótársa lesz, és egyben Xie Wei, a köztiszteletben álló császári nevelő és tanácsadó tanítványává válik. Így a lány kénytelen lesz közel kerülni az ő halálához vezető förtelmes lázadás kiagyalójához...

Szereplők:
Bai Lu mint Jiang Xue Ning
Zhang Ling He mint Xie Wei
Wang Xing Yue mint Zhang Zhe
Zhou Jun Wei mint Yan Lin

Előzetes:

17 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen bevárom👌🥰♥️

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen , gyűjtögetem ! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm a 7.rész fordítását is!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm az új részt !

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszönöm az új részeket!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen az újabb részeket 😘😘

    VálaszTörlés
  7. Érdeklődnék, hogy mikor lesz az újabb rész? Köszönöm az eddigi munkádat.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen a Story of Kunning Palace eddig fordított részeit :)

    VálaszTörlés
  9. Köszi szépen, hogy fordítod, annyira jó sorozat! Most kezd csak igazán érdekes lenni és felpörögni. Zhang Ling He egy interjúban azt mondta, hogy reméli egy szerepe miatt emlékezni fognak rá. Tuti. Nekem ő örökre Xie Wei lesz akármit is játszik el eztán. :)
    Nem tudom észrevetted-e, néhol nagyon rövid idő van (lesz) a sub olvasására, lehet, hogy csak azért érzem így mert lassú vagyok angolul. Élmény lesz magyarul ismét végig nézni, néha ráérek a képre is figyelni. :) Ezer hála.

    VálaszTörlés
  10. Kedves Kurochiisubs! Sajnos kicsit több időm lett kedvenc sorozataimat nézni. Belekezdtem ebbe a lenyűgöző Story of Kunning Palace sorozatba is. Nem is gondoltam volna, hogy ez még egy befejezetlen sorozat - így nagy meglepetés ért a 15. Epizód után. Láttam, most több munkád is van a saját életed mellett. Hogy látod ezt a sorozatot? Érdemes hétről hétre várakozni, vagy térjek vissza félév múlva?
    Üdvözlettel, Ildikó

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szépen köszönöm! Elkezdtem és alig bírom abba hagyni.... Én bolond!!! Pedig annyiszor megfogadom, hogy kivárom a fordítás végét.... Na de nem megy!!! Mindenesetre ezer hála neked, az újabb szuper sorozatért! Millió puszi! Móni

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm szépen minden percét imádtam a csókjelenetek fantasztikusak voltak elhittem ,minden erzelem benne volt.A történet kiváló volt .

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!
    Új vagyok itt és így tapasztalatlan..
    Hogyan tudom a magyar feliratot előcsalogatni a Videa felületén, például?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Videán nyomd meg a CC gombot a videónál, és akkor fel is fogja dobni. Illetve a fogaskerék gombnál állíthatsz a felirat méretén is. 😊

      Törlés
  14. KÖSZÖNÖM A FORDÍTÁST,IMÁDTAM. EZ IS TÖBBSZÖR NÉZŐS LESZ.

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm szépen. Nagyszerű volt ezzel az újszerű megközelítéssel.

    VálaszTörlés